ارتودنسی طبیعی
نوشته شده توسط : نت ابزار

ما امروز در این مطلب آموزشی سعی داریم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما عزیزان بگوییم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

لبخندی زیبا با ارتودنسی طبیعی

هر کسی همواره لایق لبخندی زیباست!‌ بریس های طبیعی و مخفی موجب ایجاد اعتماد به نفس شما در مقابل دوربین و یا یک قرار ملاقات دوستانه یا یک جلسه کاری می شود. البته، زیبایی چهره تنها موردی نیست که بریس های طبیعی از آن پشتیبانی می کنند؛ در واقع، بریس ارتودنسی طبیعی می توانند برای جلوگیری یا درمان سایر بیماری های فک و دهان از نظر پزشکی ضروری باشند.

بنابراین، اگر بریس های سنتی و روند یک ارتودنسی معمولی مناسب برای شما نیستند، روش های ذیل را که متخصصان ارتودنسی می توانند برای صاف کردن و از بین بردن ناهنجاری های دندان ها استفاده کنند، مطالعه کنید.

براکت سرامیکی

بریس های سرامیکی از نظر طراحی شبیه بریس های سنتی هستند. آنها نیز از براکت و سیم تشکیل شده اند، اما مواد مورد استفاده برای ساخت آنها کاملا متفاوت است. این نوع بریس ها به جای فلز از سرامیک شفاف ساخته شده اند. سرامیکی نزدیک به رنگ دندان که در پنهان کردن بریس های شما، به ویژه از فاصله دور بسیار موثر است. و در موقعیت های متفاوت می توانید لبخندی پر از بریس های سرامیکی داشته باشید که بسیار کمتر مورد توجه قرار می گیرد. این گزینه درمانی در عکسها نیز عالی به نظر می رسد. متخصص ارتودنسی پس از معاینه دندان های شما به شما اطلاع می دهد که آیا شما کاندید مناسبی برای استفاده از این بریس های سرامیکی هستید یا خیر.

ارتودنسی نامرئی

امروزه دیگر برای انجام درمان ارتودنسی حتما لازم نیست از براکت و سیم ارتودنسی روی دندان‌ ها استفاده شود. با استفاده از پلاک های مخصوص (الاینرهای شفاف) یا همان ارتودنسی نامرئی درصد زیادی از انواع ناهنجاری ها بدون ایجاد اختلال در زیبایی لبخند و چهره شما قابل درمان هستند.

همچنین همه چیز را درمورد ارتودنسی ثابت دندان بدانید. 

ترازکننده ها با استفاده از یک سری وسایل قابل جابه جایی و سفارشی متشکل از یک ماده ترموپلاستیک که شبیه سینی های سفیدکننده یا محافظ شبانه سفارشی است که مطب دندانپزشکی ایجاد می کند، لبخند شما را صاف می کنند. با این حال، برخلاف محافظ دهان یا محافظ شبانه که دندان ها را در جای خود نگه می دارند، فناوری Aligner دندان های شما را از طریق یک نیروی کنترل شده حرکت می دهد. علاوه بر این، ردیف کننده ها همچنین زمان نیرو وارد شده را دستکاری می کنند تا فقط بعضی دندانهای خاص بتوانند همزمان حرکت کنند.

سخن نهایی

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه ارتودنسی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و همه چیز را در رابطه با این موضوع به شما بگوییم. امیدواریم این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و از آن استفاده کرده باشید.

 





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: